Мультимедійна
дошка, що працює, зазвичай включає 4 компоненти:
- комп’ютер,
- мультимедійний проектор,
- відповідне програмне забезпечення,
- спеціальна панель, яка, власне, і є дошкою.

Працюючи з
інтерактивною дошкою, ми завжди перебуваємо в центрі уваги, завжди ведемо
спілкування з учнями на пряму й підтримуємо постійний контакт із класом.
Інтерактивні
дошки дозволяють учителеві:
- супроводжувати демонстраційний
матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати
матеріал під відповідну аудиторію;

- зберігати та друкувати зображення на
дошці;
- зберігати на комп’ютері увесь хід
роботи на дошці;
- працювати з зображенням у відповідний
час роботи на дошці;
- створювати прості й швидкі
виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення
матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання,
поставлені на уроці.
- подавати досліджуваний матеріал
захоплюючими й динамічними способами;
- дозволяє моделювати абстрактні ідеї й поняття,
не доторкаючись до комп'ютера, змінити модель, перенести об'єкт в інше місце
екрана або встановити нові зв'язки між об'єктами;
- працювати в режимі реального часу.
Інтерактивні
дошки схожі на звичайні дошки, але в той же час вони допомагають учителеві
використати засоби навчання легко й невимушено, перебуваючи в постійному
контакті з класом.
Така дошка
дозволяє учителеві збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення
кількості ілюстративного матеріалу на уроці, як то картинка з Інтернету або
великомасштабна таблиця, текстовий файл або географічна карта. Вона стає
незамінним супутником учителя на уроці, відмінним доповненням його слів.
Учні
сприймають інформацію швидше, беруть
участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими. Вони
дозволяють їм виконувати спільну роботу, вирішувати загальне завдання,
проводити перевірку знань відразу у всьому навчальному класі, організувати
грамотний зворотний зв'язок “учень - вчитель”.
Використання
інтерактивної дошки на заняттях в початковій школі є однією з вимог сучасного
освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства.
Немає коментарів:
Дописати коментар