Модуль 4.
Всі питання розглянулися більш обширно. Тренер продивився все те, у нас вже було зроблено і вказала на деякі помилки та допомогла нам виправити їх. На цьому модулі ми більш детально розглянули такі питання:
-оцінювання;
- що робити, коли учні вирішили діяти без допомоги вчителів;
- як не змінити ход ідею учнів, а направити у правильній течії.
Продовжаю роботу на презентацією та таблицею З-Х-Д.
понеділок, 15 січня 2018 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики
Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...
-
Мультимедійна дошка – це універсальний технічний засіб візуальної комунікації і навчання, в якому поєднуютьсяхарактеристики звичайної д...
-
Сьогодні розпочалася моя педагогічна практика у КЗШ № 5 . Мене закрипіли за 9 класом. В цей день я отримала багато емоцій, стільки яскрав...
-
Короткі відомості про засіб "Бібліотека наочностей "Геометрія, 7-9 клас". ПЗНП «Бібліотека електронних наочностей «Геоме...
Немає коментарів:
Дописати коментар