Ідея диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до вічних проблем школи і є найважливішим із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена тим, що забезпечити формування особистості дитини, засвоєння нею знань з усіх навчальних дисциплін та вироблення в неї практичних умінь і навичок, розвиток її здібностей та обдарувань можна лише шляхом індивідуалізації навчання. Особливого значення набуває індивідуалізація навчально-виховного процесу в початковій школі, бо остання є фундаментом на якому будується подальше навчання та виховання.
Актуальність проблеми полягає в
тому, процес засвоєння знань індивідуальний, але багато в чому однаковий
у дітей окремої групи чи навіть класу. Враховуючи загальні психологічні
особливості їх, ми тим самим забезпечуватимемо розуміння матеріалу
кожним учнем. Але досягти цього нелегко, оскільки здібності до навчання в
дітей різні. Щоб учень на уроці постійно був зайнятий виконанням
посильного завдання, слід, глибоко вивчивши індивідуально-психологічні
відмінності наших вихованців, відповідним чином поєднувати фронтальні,
індивідуально-групові та індивідуальні форми роботи. Велику допомогу тут
надають диференційовані завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар