середу, 11 вересня 2019 р.

11.09.2019 – 3 день педагогічної практики


Сьогодні для мене був «День інформатики». Всі уроки відвідувала саме з цього предмету. Оскільки на уроках інформатики всі класи діляться навпіл, тому я могла спостерігати, як один вчитель доносить матеріал до різних підгруп. Перший урок Інформатики був дуже цікавий, дев'ятикласники , одразу були зацікавлені новою темою. Урок почався з того, що вчитель швидко переключила увагу дітей з перерви на себе, і на предмет, повідомивши учням, що буде перевіряти задане домашнє завдання.
Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності (моделі та графіки інформаційних систем) та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).
Оскільки групи різні, одна група дуже сильна, тому там швидкий темп роботи, вони швидко повторювали легкі вправи і переходили до високого рівня. Інша група слабша і тому їм потрібно було більше часу, щоб згадати матеріал та більше сприймати інформацію легкого та середнього рівня складності.
Також сьогодні я провела урок з алгебри.

Тема: Основні властивості числових нерівностей
Мета :
навчальна: сформулювати основні властивості числових нерівностей; навчитися застосовувати їх на практиці; знання про властивості строгих і нестрогих нерівностей;
розвивальна: розвинути математичну логіку та культуру математичного мовлення та запису;
виховна: виховати культуру математичних сподівань.
Учні показали достатній рівень знань. Але є ще діти, які після літніх канікул  не працюють на всі 100% 

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...