понеділок, 16 вересня 2019 р.

16.09. 2019 – 6 день педагогічної практики


 Сьогодні настав перший день нової неділі. З класом я вже дуже добре знайома, а тому уроків проводитиму більше. Сьогодні перший мій урок з геометрії, але спочатку я відвідала уроки географії та фізики, на цих уроках діти трішки бешкетували, але вчителі одразу з мотивували учнів. Після цього був мій урок, який я чекала найбільше – це була Геометрія. 

Тема уроку. Теорема косинусів.
Мета уроку:
навчальна: сформувати на уроці поняття про теорему косинусів та наслідків з цієї теореми.
розвивальна: розвивати пам'ять, критичне мислення, увагу.
виховна: виховувати прагнення до самовдосконалення та саморозвитку.

 вивчення теореми косинусів. Формування вмінь учнів застосовувати теорему косинусів до розв'язування задач.
На уроці провела фронтальне опитування для актуалізації опорних знань учнів, таким чином ми повторили основні поняття попереднього матеріалу.  Побудова уроку була за принципом від простого до складного. Щоб діти краще запам’ятовували я використовувала такі прийоми як: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів. Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче!

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...