Такий сонячний ранок надихав не тільки мене, а й дітей!
Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом за яким закріплена. На уроці
географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та
активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри
надавала новий матеріал.
На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання
біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання
задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і
допомагала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних
побудов.
Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були
активними та організованими, а с дисципліною ми ще будемо працювати!
Також мною сьогодні був проведений перший урок з інформатики.
Тема: Інструктаж з БЖД. Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право при створенні та використанні інформаційних ресурсів. Практична робота №1.
Мета:
навчальна: вивчити поняття інтелектуальна власнсть, автоське право; ознайомлення з етикою та правами при створенні та використанні інформаційних
ресурсів;
удосконалити практичні навички користування освітніми інформаційними ресурсами;
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційні
системиу сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну
культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання
мати глибокі та якісні знання.
У
Урок у 9 класі
розпочався вчасно і організовано.
Правильно
підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру
засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче
вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація до виходу для рішень
завдань біля дошки. Вступна частини уроку містить актуалізацію опорних знань і введення в новий
матеріал, що готує дітей до основної його частини. Урок проводиться згідно
з програмою. Перед уроком я склала конспект уроку, в якому розглянуто методики
проведення уроку, їх доцільність. Під час уроку я
привертала увагу учнів, ставлячи питання. Методи навчання і виховання досить
результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі
уроку я виправляла помилки, у випадках
утруднень - робить підказки. Учитель дотримується дидактичних принципів
навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності,
послідовності, доступності. Приваблюю дітей до аналізу виконаних завдань,
самооцінці. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують всі
вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У
заключній частині уроку закріплення основних моментів, рефлексія. Проводиться
підведення підсумків уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар