четвер, 19 вересня 2019 р.

19.09. 2019 – 9 день педагогічної практики


Такий сонячний ранок надихав не тільки мене, а й дітей! Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.
 На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і допомагала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних побудов.
 Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були активними та організованими, а с дисципліною ми ще будемо працювати! 
Також мною сьогодні був проведений перший урок з інформатики.
Тема: Інструктаж з БЖД. Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право при створенні та використанні інформаційних ресурсів. Практична робота №1.
Мета:
      навчальна: вивчити поняття інтелектуальна власнсть, автоське право;              ознайомлення з етикою та правами при створенні та використанні інформаційних ресурсів; удосконалити практичні навички користування освітніми інформаційними ресурсами;
розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційні системиу сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;

виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

У
Урок у класі розпочався вчасно і організовано.  
         
Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, але відсутня мотивація до виходу для рішень завдань біля дошки. Вступна частини уроку містить актуалізацію опорних знань     і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Урок проводиться згідно з програмою. Перед уроком я склала конспект уроку, в якому розглянуто методики проведення уроку, їх доцільність.        Під час уроку я привертала увагу учнів, ставлячи питання. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку я виправляла помилки у випадках утруднень робить підказки.         Учитель дотримується дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Приваблюю дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінці. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують всі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів, рефлексія. Проводиться підведення підсумків уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...