В такий сонячний день я провела його зі своїм класом та відвідала з ними на
уроках алгебри, української мови та трудове навчання з дівчатами. А також провела виховну годину з теми "Шкільний булінг".
Мета: формувати нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; розвити навички надання і отримання допомоги. Очікувані результати: наприкінці заняття учні: пояснюють, що таке булінг; розпізнають булінг і дружні піддражнювання; розробляють стратегії подолання булінгу; демонструють емпатію до жертв насилля, уміння припиняти булінг та звертатися по допомогу; називають джерела допомоги жертвам булінгу.
На алгебрі учні повторювали попередню тему про основні властивості числових нерівностей. Спочатку
діти повторили теорію з цієї теми, вчитель задавала проблемні питання учням, а потім розв'язували
завдання з підручника біля дошки. Коли вчитель помічала у дітей після
довільну увагу, то давала самостійно розв'язувати завдання у зошиті, а
потім робили перевірку всім класом.
Під час уроку використано такі дидактичні принципи:
принцип наочності та принцип активності (учні були активні на уроці та майже
всі були долучені до індивідуального виконання завдань).
Протягом уроку були підключені короткострокова та
довгострокова пам'ять. Завдяки їй діти добре запам'ятали матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар