вівторок, 1 жовтня 2019 р.

01.10. 2019 – 17 день педагогічної практики


Прийшовши з ранку до школи я одразу зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати.  Оскільки я проводжу 2 уроки геометрії у 8 класі та 1 урок в 9 класі,і  мені дуже сподобалось проводити СВОЇ уроки.
Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульована чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.
В кінці уроку я дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.
Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей уроку.


Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...