Прийшовши з ранку до школи я одразу
зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати. Оскільки я проводжу 2 уроки геометрії у 8
класі та 1 урок в 9 класі,і мені дуже
сподобалось проводити СВОЇ уроки.
Урок почався своєчасно і організовано - строго по
дзвінку. Основні завдання уроку були сформульована чітко і зрозуміло, голосно.
Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.
Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім
перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки,
у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад
попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного
завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.
В кінці уроку я дала дітям домашнє завдання,
наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в
класній роботі.
Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним,
цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена
своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей
уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар