середу, 2 жовтня 2019 р.

02.10. 2019 – 18 день педагогічної практики


Сьогодні відбулися зміни в розкладі. І в моєму 9-ому класі алгебра, а за нею одразу геометрія.
Тема уроку: Лінійні нерівності з однією змінною

Мета уроку: домогтися закріплення учнями змісту: означення рівносильних нерівностей та властивостей рівносильних нерівностей; означення лінійної нерівності з однією змінною та схеми її розв’язування залежно від різних  значень коефіцієнтів. Доповнити знання учнів уявленням про схему дій при розв’язування нерівностей з однією змінною, що містять дроби із числовими знаменниками. Продовжити роботу з вироблення вмінь: відтворювати зміст вивчених понять і алгоритмів; застосовувати їх для розв’язування вправ, що передбачають розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною.
Задля розуміння даної теми я зробила проблемну ситуація,написала нерівність, але з різними знаками. Таким чином виникає проблема: чи можливо розв’язати запропоновану нерівність, здійснюючи ті самі кроки, що і при розв’язуванні рівняння (з урахуванням існуючих відмінностей у властивостях рівностей та нерівностей)? Пошук відповіді на це запитання і є основною метою уроку. Завдяки проблемній ситуації учні самі почали задавати безліч питань.
Далі провела актуалізацію знань з теми усними вправами та опитуванням. При розв'язуванні задач відповідала на питання учнів та сама задавала їм питання.  Задачі були досить різні. При рефлексії стало одразу зрозуміло,що учні добре закріпили тему.

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...