понеділок, 7 жовтня 2019 р.

07.10. 2019 – 21 день педагогічної практики


Такий похмурий ранок не надихав не тільки мене, а й дітей! Але працювати та навчатись треба. Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом в класі за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.
 На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання задач біля дошки, навчала учнів правильної математичної мови і допомагала будувати деякі малюнки, наголошуючи на необхідності точних побудов.
Оскільки "Розв'язування трикутників" є останньою темою у розділі планіметрія, то урок я вирішила провести трошки по-іншому. Розпочала з актуалізації знань і Урок в нас був- подрож по цікаим місцям запропонувала зазирнути до 9-ого класу  КЗШ №5 і перевірити як учні готуються до уроку геометрії. Учні одразу проявили зацікавленність. Почали розв'язувати задачі, але об'єднавшись у групи. Потім ми переносилися до інших міст і розв'язували задачі пов'язані саме з цим  місцем. Таким чином учні зрозуміли, яке є практичне використання цієї теми.
Після рефлексії я дійсно помітила, що дітям дійсно було цікаво розв'язувати задачі саме практичного змісту.
 Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були активними та організованими! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...