Такий похмурий ранок не надихав не тільки мене, а й
дітей! Але працювати та навчатись треба. Сьогодні була присутня на всіх уроках
за розкладом в класі за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась
робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою
чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.
На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання
біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання
задач біля дошки, навчала учнів правильної математичної мови і
допомагала будувати деякі малюнки, наголошуючи на необхідності точних
побудов.
Оскільки "Розв'язування трикутників" є останньою темою у розділі планіметрія, то урок я вирішила провести трошки по-іншому. Розпочала з актуалізації знань і Урок в нас був- подрож по цікаим місцям запропонувала зазирнути до 9-ого класу КЗШ №5 і перевірити як учні готуються до уроку геометрії. Учні одразу проявили зацікавленність. Почали розв'язувати задачі, але об'єднавшись у групи. Потім ми переносилися до інших міст і розв'язували задачі пов'язані саме з цим місцем. Таким чином учні зрозуміли, яке є практичне використання цієї теми.
Після рефлексії я дійсно помітила, що дітям дійсно було цікаво розв'язувати задачі саме практичного змісту.
Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були
активними та організованими!
Немає коментарів:
Дописати коментар