середу, 16 жовтня 2019 р.

16.10. 2019 – 27 день педагогічної практики


Ранок  розпочався  з уроку інформатики в 9 класі, який проводила я. Повідомивши тему уроку і провівши фронтальне опитування я основну частину уроку присвятила темі «Стиснення та архівування даних».
 Дітям ця тема далась трішки важко. Але ми разом все розібрали і під кінець уроку діти вже могли самостійно архівувати документи. Загалом урок пройшов чудово. Морально-психологічний клімат був позитивним та комфортним. Дисципліна була на високому рівні.
Далі за розкладом була геометрія, який я також проводила. Тема цього уроку "Формула для знаходження площі трикутника". Головною метою було подивитись наскільки добре учні засвоїли тему і чи вміють вони користуватися формулами. Я вирішила провести урок-гру. Тим самим в учнів ула висока мотивація перемогти, а для того,щоб перемогти необхідно показати свій рівень знань. Тому, коли я озвучувала завдання учні були дуже уважними. Завдання складені за принципом від простого до складного,але між ними були присутні і задачі творчого рівня. При рефлексії підтвердилось, що рівень знань учнів цієї теми - високий.

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...