четвер, 17 жовтня 2019 р.

17.10. 2019 – 28 день педагогічної практики


Ранок  розпочався  з уроку інформатки в 9 класі, який проводила я. Повідомивши тему уроку і провівши фронтальне опитування я основну частину уроку присвятила темі «Призначення і структура мережі Інтернет».
 Дітям ця тема дуже сподобалась тим вона їм подавалась в дуже цікавій формі, а саме грі. Загалом урок пройшов чудово. Морально-психологічний клімат був позитивним та комфортним. Дисципліна була на високому рівні. Подання основного матеріалу я розпочала з історії базових понять. Побачивши, що учні зацікавились саме тим, що вони дізнаються звідки взялись ці поняття, я почала вести бесіду з учнями тим самим розкривала зміст понять. Учні бул дуже активними, оскільки їм також багато чого було цікавого розповісти.

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...