Прокинувшись з ранку я не могла повірити, що ще трішки
і перебування мене на моїй практиці в школі скоро завершиться. День почався з
2х уроків алгебри, на одному з яких я мала змогу побачити інший стиль
викладання математики. Він був конструйований на творчості! Вже з актуалізації
діти в грайливому настрої викрикували правильні відповіді. Клас поділився на
дві команди, де в кожній були учні сильні так і слабі, щоб у кожної команди був
шанс на перемогу! Дисципліна у класі
була відмінна, учні старанно розв'язували задачі, сильніші учні допомагали
слабшим. Всі учні виконали завдання, але не всі змогли описати його. В кінці
уроку вчитель підрахувала скільки задач вирішила кожна команда і на великий
подив не тільки для неї, а й для самих дітей вони вирішили однакову кількість
завдань!!! Привітавши обидві команди вчитель задала учням домашнє завдання та
детально пояснила його. Таким чином, я вважаю, що урок пройшов дуже
продуктивно, діти засвоїли матеріал та побачили над чим їм ще потрібно
працювати.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики
Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...
-
Мультимедійна дошка – це універсальний технічний засіб візуальної комунікації і навчання, в якому поєднуютьсяхарактеристики звичайної д...
-
Сьогодні розпочалася моя педагогічна практика у КЗШ № 5 . Мене закрипіли за 9 класом. В цей день я отримала багато емоцій, стільки яскрав...
-
Короткі відомості про засіб "Бібліотека наочностей "Геометрія, 7-9 клас". ПЗНП «Бібліотека електронних наочностей «Геоме...
Немає коментарів:
Дописати коментар