вівторок, 15 жовтня 2019 р.

15.10. 2019 – 26 день педагогічної практики


Прокинувшись з ранку я не могла повірити, що ще трішки і перебування мене на моїй практиці в школі скоро завершиться. День почався з 2х уроків алгебри, на одному з яких я мала змогу побачити інший стиль викладання математики. Він був конструйований на творчості! Вже з актуалізації діти в грайливому настрої викрикували правильні відповіді. Клас поділився на дві команди, де в кожній були учні сильні так і слабі, щоб у кожної команди був шанс на перемогу!  Дисципліна у класі була відмінна, учні старанно розв'язували задачі, сильніші учні допомагали слабшим. Всі учні виконали завдання, але не всі змогли описати його. В кінці уроку вчитель підрахувала скільки задач вирішила кожна команда і на великий подив не тільки для неї, а й для самих дітей вони вирішили однакову кількість завдань!!! Привітавши обидві команди вчитель задала учням домашнє завдання та детально пояснила його. Таким чином, я вважаю, що урок пройшов дуже продуктивно, діти засвоїли матеріал та побачили над чим їм ще потрібно працювати.       

Немає коментарів:

Дописати коментар

21.10. 2019 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні вчитель математики захворіла, а тому всі 5 уроків я проводила замість неї. 1 урок в 11-ому класі, 2- уроки в 7-му і два уроки в 9...